Convert blir en del av Pearl Group Les mer

Forvaltning


Vi forvalter, optimaliserer og videreutvikler eCommerce-løsninger som omsetter for flere milliarder årlig.

Deres bedrift er unik, det samme er løsningen

Deres strategiske valg, nøye planlagte kundereise og integrerte systemer gjør deres digitale handel unik, derfor må den også ivaretas slik. Alle større selskaper som både har kommersiell suksess og vellykket operasjonell drift har mer enn en nettbutikkplattform å ta vare på.

Enhver moderne ehandel er et eget økosystem av flere lag med tjenester som er avhengige av hverandre for å fungere optimalt. Man har eksempelvis integrert med et ERP for raskere ordrebehandling fra sentrallager, integrert med POS i butikk for Klikk & Hent, implementert intern søkemotor og personaliseringstjeneste for å øke brukeropplevelsen. Resultatet er en bedre løsning for dere og deres kunder, men økt kompleksitet stiller også høyere krav til forvaltning av løsningen over tid. 

Support og forvaltning

Vi tar ansvar for applikasjonsforvaltning av samtlige eCommerce- og PIM-løsninger vi har utviklet sammen med våre kunder. En forvaltningsavtale sikrer at du har en dedikert prosjektleder og et dedikert team fra PearlConvert som kjenner løsningen deres inngående fra utviklingsfasen, og som nå vil være ansvarlig for forvaltningen videre. 

Dere har også tilgang på en responsiv supportavdeling som, avhengig av nivå på serviceavtale, har garantert svartid og håndtering av kritiske henvendelser på under 1t, 24/7-365. Denne avdelingen arbeider dedikert med å besvare brukerspørsmål, avverge potensielle feil, feilretting, oppgradering av plattform og å sikre at dere har en stabil løsning over tid. 

Vi bruker anerkjente eksterne servertjenester som Amazon AWS, Digital Ocean og Adobe Commerce Cloud som sikrer høy grad av stabilitet, sikkerhet og skalerbarhet for våre kunder. Vi bruker flere verktøy for monitorering, logging, sikkerhet og diagnostikk som hjelper oss både å avverge potensielle feil og sikre rask avklaring.

Videreutvikling

Når vi lanserer et nytt prosjekt så er det en av mange viktige milepæler i det som er et lengre samarbeid med kontinuerlig videreutvikling og optimalisering. 

Prosjektlederen deres vil fortsette å være deres primære kontaktpunkt for alle planlagte utviklingsoppgaver fremover og dere har tilgang på et dedikert tverrfaglig team som blant annet omfatter UX-designer, løsningsarkitekt, eCommerce-rådgivere og utviklere.

Så hva kan vi hjelpe dere med?

  • Support 24/7-365

  • Hosting

  • Applikasjonsforvaltning 

  • Videreutvikling 

  • Optimalisering av eCommerce-plattform

  • Kurs & opplæring

Vil du vite mer?

Ta en prat med Markus, han er utrolig dyktig på de fleste temaer innen digital handel, og er en trivelig kar i tillegg!

Kontakt Markus

Digital strategi, digital transformasjon og endringsledelse

Design, UX og CRO

Netthandel for B2C og B2B-aktører

Masterdata, produktberikelse og mediehåndtering

Best of breed-partnere og inhouse tech

Marketing, personalisering, lojalitet, kundeservice & salg

eCommerce management for hire i korte og lengre perioder

Support, hosting og videreutvikling