Floyd
I et mindre marked som Norge så er vi alle kjent med at det er noen få aktører som alltid skiller seg ut som naturlige ledestjerner innen digital handel. De er innovative, deler av sine erfaringer med bransjen og er en inspirasjonskilde for mange.
Norli
Norli er Norges største bokhandel med 180+ butikker i Norge og en omsetning på 1,9mrd (inkludert franchiser). Kjeden har de siste fem årene vært gjennom en omfattende digital transformasjon hvor kjedens fysiske butikker og digitale handel nå utgjør en helhetlig omnikanal strategi de har lykkes svært godt med.
Sunkost
Sunkost er Norges eldste helsekostkjede med 30 års erfaring og en visjon om å gjøre det enklere og mer fristende å leve sunt. De er en landsdekkende kjede med over 100 butikker og en moderne digital handel som knytter de fysiske butikkene og kundeklubben sammen i en helhetlig omnikanal strategi.
Idé House of Brands
Idé House of Brands er Nordens største leverandør av produktmedia. De er en B2B-aktør med digital handel i fem land i tillegg til at de har 170+ nettbutikker med kundespesifikt design og produktutvalg noe som gjør dette til et av de mest krevende og interessante kundene vi noensinne har arbeidet med.
Apotera
To gründere hadde en ide om et nettapotek som kunne ta opp kampen mot mastodontene i bransjen. I løpet av det første året så har de allerede vunnet “årets nykommer” og årets butikk innen “apotek og helsekost”. Nå sikter de seg inn på 250M ila 2023!
Rimi Baltic
Rimi valgte å implementere SAP Commerce og integrere med bakenforliggende systemer, og har opplevd stadig økt etterspørsel siden lansering i oktober 2019.

















