Customer Engagement
Vi har løsningene, verktøyene og kompetansen innen marketing, personalisering, lojalitet, salg og service slik at du kan forstå, engasjere og aktivere kundene dine - og ha full kontroll på hele kundereisen.
Customer engagement gjennom kundereisen
Å ha kontroll på hele kundereisen er veien til lojale kundeforhold, flere kunder og økt salg. Men samtidig ser vi at kundereisen blir mer og mer kompleks med flere kanaler å ta hensyn til, kundens forventninger blir stadig høyere og preferanser har større betydning enn før. Her gjelder det å henge med i svingene!
Økende kompleksistet øker også behovet for gode verktøy som gjør det enklere å støtte kunden gjennom hele kundereisen. Ved å forstå kundens livsløp, atferd, engasjement og potensiale, kan du nå ut med riktig budskap, til riktig person, til rett tid.
Våre spesialister kan bidra med løsninger, verktøy og kunnskap som forteller deg hvor du skal legge tid og krefter for å nå dine mål. Vi tilbyr rådgivning og løsninger innenfor blant annet marketing & lojalitet, personaliseringsverktøy, kundeserviceverktøy, salgsverktøy og kundedataplattform.
Marketing automation & lojalitet
Ved å samle kundedataen og atferd fra ulike kanaler til en enhetlig kundeprofil, kan du ved segmentering og prediktive analyser agere på kundens atferd ved bruk av automatiserte markedsføringskampanjer med personifisert budskap i de kanalen kundene dine befinner seg i. Dette bidrar til lojale kundeforhold og effektiviserer din innsats som markedsfører. Når du har rett verktøy og tilstrekkelig kundedata har du muligheten til å fokusere på optimalisering og måling av resultater.
Personaliseringsverktøy
Vi forbrukere aksepterer å gi fra oss informasjon om oss selv med forventingen om å få personalisert innhold tilbake, og ikke minst slippe å se det som ikke er relevant. Det kan være i form av produktanbefalinger, innhold, søk og tilbud spesielt tilpasset meg, som justerer seg etterhvert som jeg endrer atferd, viser ulike interesser og blir mer lojal. Ofte ser vi at vi ikke får like mye personalisering tilbake, som det vi har gitt fra oss av informasjon. Kunder forventer at du bruker de dataene du har fått, og med riktig system vil det gi deg stor verdi.
Kundeserviceverktøy
Øk kundelojaliteten og driv forretningsvekst ved å levere utmerket kundeservice på tvers av alle kanaler der kundene befinner seg med verktøy som driver lønnsom kundeservice. Bruk intelligente teknologier som reduserer tid og forbedrer ansattes tilfredshet og ytelse med hjelp av brukervennlige verktøy.
Salgsverktøy
La salgsorganisasjonen din bruke mer tid på å bygge relasjoner og engasjere seg med kunder. Vi har verktøyene for å gi teamene dine mulighet til å selge når som helst og hvor som helst, og for å få den riktige innsikten til rett tid. Nå kan du strømlinjeforme og automatisere kritiske salgsprosesser med sales force automation og styrke selgere med intelligente anbefalinger.
Kundedataplatform (CDP)
Sentraliser identifisering og innsamling av kundedata i et system som håndterer prosessen fra identifisering, innhenting av samtykker og preferanser, til innsamling og konsolidering av all kundedata på tvers av alle systemer og kanaler, slik at du kan skape hyper-personalisert kundeopplevelse.
Så hva kan vi hjelpe dere med?
-
Rådgivning
-
Utvikling av markedsplaner
-
Utvikling av salgsstrategi
-
Utvikling av kundereiser
-
System - , teknologivalg og integrasjoner
-
Implementering og oppsett
-
Hands-on marketing/CRM-konsulenter
-
Opplæring og kurs

Vil du vite mer?
Ta en prat med Markus, han er utrolig dyktig på de fleste temaer innen digital handel, og er en trivelig kar i tillegg!